GÖKYÜZÜM,DENİZİM,HERŞEYİM...

11 Şubat 2008 Pazartesi

Herşeyimsin

Sevgili, biricik eşim:

Düşüncelerim, duyarlılığım, sevgilim, bir tanem. duygusal inancım, saf ve dürüst içtenliğine inandığım aşkım...
bilki artık benliğim bütün gücüyle seni özlemekte. varlığım varlığınla süslü, varlığım varlığınla güzel .

benim için sen 'bensin sevgili baltanem.
' beni yaşatan beni yoğuran beni çoğaltan sensin.
benliğimi işleyen, aklımı eğiten, bilgimi damıtan ve çoğaltan, sen benim tüm dünyamsın..
seninle başladım benim yaşamım. sen yıllar önce çıktığım yolculuğun pusulası, sevgi gemimin yol göstericisi oldun..

Haritada bir noktayım.
senin noktan.

ey benim saydam perim.göz alıcı rengim.
renk renk kanatlarınla capcanlı, dipdiri uçuşan hayal perim. doğruluğuna, yalınlığına, içtenliğine, sevgine öylesine tam inanırım ki, benimsin ve 'ben' sin derim tüm gücümle..
sen benim sevgi gemime yol veren güzel denizimsin..

sen benim; saflığına vetemizliğine vurulduğum sevgilimsin..

sen benim her dalgası köpügü inci tanesi gibi öpülesi denizimsin..
sen can yoldaşım..
sen tek eşimsin ...ruh ikizimsin

SENİ ÇOK SEVİYORUM

iyiki varsın

sen HERŞEYİMSİN

(türkforum.net)

Hiç yorum yok: